viernes, 5 de octubre de 2007

Antes da tortillada

Mal empezamos, vou a facer unhos comentarios sobre a pseudofesta que organiza o noso goberno local.

Tomarei como referencia a nota de prensa do xornal "El Ideal Gallego" do 4 de outubro.

O primeiro que temos que facer para que algo se afiance é referencialo nunha data, como se fai normalmente, e non supeditalo a que si en Lugo é San Froilan ou en Londres o Carnaval de Nothing Hill. Teñamos confianza no que facemos, si non mal parir ten a festa alcaldesa.

O segundo tema é o dos postos da tortilla, comenzaron decindo que xa tiñan 10 propostas e que ainda faltaban, e agoran di textualmente MFB: "tan sólo nueve restaurantes han sido los elegidos para formar parte de la feria gastronómica".

Parece que non teñen nada claro como vai ser a festa, sembran dudas, falando dunha cusa e logo doutra, coa nota do Ideal, fan crer que fixeron unha selección de restaurantes entre a inxente cantidade de solicitudes.

E como terceiro tema é o do gran cociñeiro de renome, ainda non sabemos nada del, esperamolo con ansia e ilusión, confiemos nas xestións da alcaldesa.

P.D. Como remate vou facer a miña quiniela de restaurantes que competirán na carpa, animovos a que fagades a vosa quiniela.

Nove restaurantes ahí van os que penso:

  1. A Casilla - Especializado en "tortilla de Betanzos" e o gran precursor neste plato.

  2. A Penela - Coa tortilla como algo estrela na súa carta - Imprescindible tamén.

  3. Os Arcos - Boa tortilla onde se precie.

  4. Restaurante Paco - Tortilla boa tamén ainda que non sexa a estrela da súa carta.

  5. O Palucho - Pertence a Oza, pero ten unha tortilla tamén de calidade, e tipo Betanzos.

  6. A casa das tortillas - No municipio de Coirós está unha casa que fai as tortillas máis ricas que probei nunca nesta denominación de "tortilla de Betanzos".

  7. Taberna O Freixo - Tamén se atopa en Coirós, pero tamén famoso pola "tortilla de Betanzos".

  8. Sin determinar.

  9. Sin determinar.

Nomeo sete establecementos que non poden faltar si queremos unha festa da tortilla que represente a nosa característica tortilla.

E como cociñeira de renome que traian á nai da alcaldesa, tortilleira maior de Betanzos, así declarada e proclamada pola súa filla.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

La fiesta de la tortilla......pufff me da pereza incluso escribir sobre ella. Que es una fiesta echa a medida de la madre de la alcaldesa????
O es que como buen ayuntamiento de derechas tenemos que tener toda fiesta gastronómica y de cuchipanda que se precie????

La tortilla está rica, muy rica. Pero la cultura es fundamental en una ciudad como betanzos, y en nuestro caso se eliminaron los festivales de cine, de poesía......en fin. Que la cultura es fundamental para todos y más todavía para los jóvenes, así se apartarían del botellón!!!! Pero bueno mejor es seguir haciendo fiestas gastronómicas....

Otras propuestas: A festa da chuleta da Obdulia, A festa das tartas do Rábade....

Anónimo dijo...

María Faraldo buscaba y buscaba
a Manuel Lagares,
sin saber que estaba
allí en La CONDESA
buscando una casa.
Manolo, querido,
no llores con rabia
porque los Boado
no te unten pasta.
Touriño te da
trabajo en la Xunta,
y así la Faraldo
también se disgusta.
Ya no eres querido,
la gente te escapa,
a este paso acabas
pelando PATATAS,
Faraldo que ponga
ACEITE a freir
porque empalagosa
es hasta morir,
y Sito Botana
que ponga CALOR
que está muy tontito,
cosas del amor.
Nos faltan los HUEVOS,
Javier que los ponga
y así la tortilla
nos sale redonda
y un poco de sal
que le da sabor
para sal, señores.....
...la de un servidor.

Anónimo dijo...

Esa tortilla esa que nos cocina el ultimo anonimo es la unica que puede llevarse el premio a la mejor tortilla, y por favor una degustacion popular de la misma, gracias ......

Anónimo dijo...

Esta poesía está de putísima madre, ya era hora de que alguien la aportara cachondeo a la Balteira, que la noto un poco con mala cara.

Anónimo dijo...

La verdad que la tortilla de Betanzos está muy rica, es un producto típico diferenciado y bien merece una fiesta gastronómica en condiciones .La tortilla de Betanzos es un plato de fama nacional, ampliamente reconocido y nombrado por diferentes criticos y guías gastronómicas.
Desde luego a la vista de la 1ª edición ,mal que les pese a muchos , va a ser un éxito año tras año de público , beneficioso para la hosteleria , para el comercio local y un referente gastronómico.
Que pena que a otros sólo se les ocurriera
" a feira do queixo".